Отримувачі страхових виплат можуть подати заяву на зміну виплатних реквізитів онлайн
Отримувачі страхових виплат можуть подати заяву на зміну виплатних реквізитів онлайн
Пенсійний фонд України реалізував на вебпорталі електронних послуг нову можливість для отримувачів страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням – подання заяви на зміну виплатних реквізитів.
Алгоритм дій для подання заяви онлайн такий:
-
Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
-
В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Комунікації з ПФУ“ оберіть опцію “Заява на страхову виплату“.
-
Ознайомтесь з інформацією у спливаючому вікні та натисніть кнопку “Продовжити”.
-
З переліку заяв, що з’являться на екрані, оберіть опцію “Заява на зміну виплатних реквізитів для отримання страхової виплати”.
-
У заяві заповніть усі обов’язкові поля (позначені зірочкою – *), зазначте реквізити виплати страхової виплати, за потреби додайте скан-копії документів.
-
Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і натисніть кнопку “Сформувати заяву”.
-
Перевірте дані сформованої заяви, підпишіть її КЕП та надішліть до Пенсійного фонду України.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області